Το σαλέπι για παράδειγμα: αν το φορέσει ένας νίντζα στο κεφάλι, δεν θα του γίνει. σαν λέπι; Πήρατε ένα πρώτο δείγμα. Η αποτυχία, δεν είναι φτιαγμένη, από. τοιχία; Και η εσάρπα δεν είναι μια άρπα, με ένα. S ; Εσύ τι έχεις να πεις Ντόροθυ; «Δεν ξέρω! Ρώτα το σκιάχτρο». Τι έχεις να πεις σκιάχτρο; «Εγώ είμαι από άχυρο». Μάλιστα! Δηλαδή ένα πιστόλι. Τόλη;!;!;! ή μήπως μια ρέγκα, μαρέγκα, μαραγκέ; Αναρωτήθηκε ο Κλάιβ με νόημα. Είπε «Κλάιν μάιν ον δε λάιν;;; Φάιν!». Ας σοβαρευτούμε λοιπόν. Ένα σαλάμι, ένα τυρί και ένα μαρούλι μέσα σε ψωμάκια σαν τι είναι; Σαν... τουίτς; Ή μήπως σαν... του Ιτς; Αλλά... αλάτι... αλαλαγμός... αλλάζω... αλανιάρης. Τι γράφουμε; Εξετάσεις; Ποίηση; Δοκίμιο; Νουβέλα; Καραβέλα; Καραβίδα; Οβίδα; Βίδα; Αντίβιδα; Υπόβιδα; Τετάρτη μπουρλότο! Υπάρχει η θεωρία του Τριπχάουζεν, που λέει ότι αν ένας διάπολος αντισταθεί σε χρόνο c , στην αυτού σύντηξη, η παραπαίουσα ενέργεια, θα ισούται με την ετεροχρονισμένα δομική αντιπαλότητα του μέσου αναγνώστη. Αρα ο αναγνώστης, είναι γνώστης της Άννας; Φώτα, μουσική... και ένα και δύο και τρία. Ένα. Δύο. Ένα, δύο, τρία, πάμε... Με λένε Μελέτη. Είναι βέβαια αληθινό ότι τα ταμπούρλα, τα ταλανίζουν, τα ταλαντούχα τάλαρα, ταλαιπωρημένων ταλιατέλων, τα 'λεγα εγώ δεν τα 'λεγα. Τα λέμε Ομελέτα. Μελέτα, τα τάλεμα. Με λένε Μελέτη. Αυτά τα αυτοκίνητα, γινήκανε ακίνητα, αυτιά, Ιτιά, τρικλοποδιά. Η Κιτάνα με κατάνα, κάτω στο ακατοίκητο κατώι, κείτεται, κατάκοπα, κατάκοιτη, κατά τύχη, κατέχει τα χυτά, ταχύτατα, το χύνει, το ταχίνι. Ταξί, ταξί, τα ξίδια, ταξίδια, ίδια τάξη, τα 'ξερα, τα Τεξανά, τα ξένα, τα ξενύχτια. Και τώρα ένα τραγούδι για τον χωρισμό. Ο χωρισμός χωρίστηκε Χαρά, - χωρίς χορούς χορεύουνε χωρατατζή μου Χάρε. - Αζντέκικα τζιτζίκια, τζατζίκια από τη Τζιά - με τζάμπο τζετ στα φέρνουνε τζουτζούκα μου γλυκιά - Εγώ Τζαφάρ υπέφερα και τζάρτζαρα τα τζάμια - τζιν τόνικ έπινες εσύ και μου χρωστάς και 100€ - Αμάν μανούλι μου γλυκό, μανάρι μου, μανίτσα - μανίκι τράβαγα εγώ και μου μείνε και πίτσα. - Τέσσερις μήνες μονάχός στη Σπιναλόγκα πήγα, δε μ' άρεσε καθόλου εκεί... και πήγα στη Μύκονο - Εδώ έχει πολλές άλλες και σε ξέχασα. Το τραγούδι τέλειωσε. Πάμε γι' άλλα γυάλα γυαλί, Αλί, Αλί και οι τρεις Αλί, Αλίκη και Αλήτη. Πώς λέγεται με μια λέξη το παιδί που έχασε την μπάλα του; Χάνιμπαλ. Καλό; Καλώ το καλούπι! Καλώ το καλούπι! Όβερ. Εδώ καλούπι! Μιλάμε χάμω... χαμός! Είστε καλά; Καλάθια. Θειά...; Καλά; Καλά, θεία, θειάφι! Αφίσα άφησα στην Άμφισσα, φυσώντας τα φασόλια. Φα, σολ, λα, σι. Εσύ; Σι, Σενιόρ. Εκεί Ε.Σ.Υ.; Εδώ είναι σε κώμα το κόμμα μας ακόμα, γιατί έγινε λιώμα χωρίς αμφιβολία και θέλει κιμωλία. Θα βάλω μια τελεία. Τέλεια, εντέλεια και ήρθε η συντέλεια γιατί η κοσμοτέλεια, δεν είναι νομοτέλεια, ετούτη τη βραδιά.gr
ΕΨΙΛΟΝ ΕΨΙΛΟΝ - ΑΛΦΑ ΔΕΛΤΑ
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΔΕΨΕΤΕ ΤΑ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙΑ ΣΑΣ:
ΕΝΑΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΑΜΕΤΡΗΤΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ.
ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ:
ΘΑ ΦΟΡΟΥΣΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΠΕΛΑ, ΑΣΠΡΑ Ή ΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΗΤΑΝ , ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣΕ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΑΣΠΡΑ ΚΑΠΕΛΑ (π.χ 5 άσπρα καπέλα, την πέμπτη μέρα) , ΝΑ ΠΑΡΑΤΑΧΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΦΟΡΟΥΣΑΝ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥ. ΑΝ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ Ή ΛΑΘΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΟΜΩΝ ΘΑ ΕΚΟΒΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΟΛΩΝ.
ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΚΑΠΕΛΟ ΦΟΡΑΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΖΑΒΟΛΙΕΣ (του στυλ : ρε φίλε τι καπέλο φοράω;), ΒΛΕΠΕΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΠΕΛΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.
ΤΙ ΛΕΤΕ, ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΝΑΤΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ;